V novomeškem Revozu, kjer so bili zaradi neredne dobave elektronskih sestavnih delov, ki jih vgrajujejo v Renaultova vozila, v začetku marca primorani preiti na zgolj eno proizvodno izmeno in odpustiti več sto delavcev, naj bi bilo konec negotovosti glede prihodnosti. Renault je namreč to novomeško tovarno uvrstil v svoje razvojne načrte.
Renault načrtuje nadaljevanje proizvodnje v Revozu, usmerili se bodo v proizvodnjo električnih avtomobilov, zanima jih tudi več slovenskega znanja in inovacij.
V Revozu so danes za STA potrdili poročanje nekaterih slovenskih medijev, da je njihova tovarna skupaj s še 13 tovarnami za sestavo vozil postala del ene od petih novih Renaultovih entitet.
Gre za entiteto Power oz. Moč, ki obsega tradicionalno osnovno dejavnost Renaultove skupine – Renault Group in bo še naprej razvijala inovativna termična in hibridna vozila z nizkimi emisijami pod okriljem znamk Renault, Dacia in Renault LCV.
V Revozu po končanju projekta Edison, v okviru katerega so izdelovali avtomobilski model Smart Forfour, izdelujejo oz. sestavljajo še tri Renaultove avtomobilske modele: Twingo, električni Twingo in Clio. Od marca dalje – kar je med drugim tudi posledica zaključka projekta Smart – obratujejo v eni izmeni, dnevno pa naj bi izdelali do 330 vozil.
Po podatkih družbe so do marca letos odpustili približno 350 proizvodnih delavcev. Preostalih približno 100 naj bi jih postopno odšlo do konca leta, ko naj bi Revoz, ki je imel konec februarja zaposlenih skupaj približno 2100 ljudi, skupaj zaposloval še okoli 1600 ljudi.
M. D.