Opolnoči se bo končala volilna kampanja za predsedniške volitve. Za kandidate in organizatorje volilne kampanje bo nastopil volilni molk, ki bo trajal vse do zaprtja volišč v nedeljo. V ostri tekmi zaenkrat najbolje kaže karizmatičnemu nekdanjemu zunanjemu ministru Anžetu Logarju, ki kandidira s podpisi volivcev.
Preboj naprej je med kampanjo uspel nekdanjemu zunanjemu ministru Anžetu Logarju, ki je pridobival na priljubljenosti iz soočenja v soočenje.
Anžeta Logarja med drugim odlikujejo povezovalnost, odločen in jasen nastop ter neizključevalnost.
Letošnja predsedniška volilna kampanja je bila sicer polna preobratov. Na začetku kampanje je najbolje kazalo Nataši Pirc Musar, ki pa ji tekom kampanje ni uspelo prepričljivo pojasniti poslov svojega moža Aleša Musarja, deležnega očitkov o nezakonitem izčrpavanju podjetij. Dodatno se je Pirc Musarjeva, ki naj bi skupaj z možem imela pod palcem več milijonov evrov, osmešila, ko je za predvolilno kampanjo zbirala prostovoljne prispevke. Zakonca Pirc Musar sta tesno povezana s tranzicijsko levico in tranzicijskim kapitalom.
Kandidat, ki naj bi se sodeč po anketah uvrstil na tretje mesto, kandidat gibanja Svoboda in SD Milan Brglez, je v kampanjo vstopil dokaj pozno, ključnega preboja mu ni uspelo narediti. Med drugim zato, ker se je izkazalo, da je med kampanjo lagal.
Trdil je namreč, da donacije Šahovski zvezi Slovenije s strani državnih Slovenskih železnic niso bile pogojevane z njegovim imenovanjem na čelo šahovske zveze, kar pa se je po dokumentih, ki jih je razkrila RTV Slovenija, izkazalo za neresnično.
Brglezu tudi sicer manjka karizme. Tudi zato ne preseneča, da mu za nedeljo ne kaže najbolje.
Priljubljenost na anketah bo sicer potrebno potrditi tudi na voliščih. Zato odslej ankete ne štejejo več, štejejo le glasovi. Volišča se bodo odprla v nedeljo, ob 7. uri.
M. D.