Na POP TV očitno lagali javnosti

V časniku Delu so od obrambnega ministrstva pridobili dokumentacijo iz razpisa za dokumentarno-realistično vojaško serijo Vojak v akciji, ki ga je objavilo ministrstvo za obrambo. Ta razkriva, da je imel ponudnik Akademija Ris, ki bi omenjeni resničnostni šov posnela, zagotovilo POP TV o predvajanju desetih epizod šova.

 

Zahteva o predvajanju desetih epizod šova na televizijskih programih z nacionalnim dosegom, kar POP TV je, je bila namreč ključna zahteva obrambnega ministrstva, ki je drugi, skoraj milijon evrov cenejši prijavitelj Jan Kok ni izpolnil in bil zaradi tega tudi izločen. Ko so se pojavili očitki o nesmotrnosti snemanja šova in da je v ozadju tudi dogovor s POP TV, so v Pro plusu za medije navajali, da bi o predvajanju vojaškega šova šele razmislili v primeru, če bi kakovost in moč vsebine pritegnili njihove gledalce.

A kot kaže dokumentacija, ki so jo pridobili v Delu, je POP TV pisno jamčil, da bo navedeno serijo v svojo programsko shemo uvrstil v najbolj gledane termine, jo objavil na Voyu in prek drugih svojih medijev, še zlasti 24ur.com, ter populariziral ogled predmetnih oddaj tako, da bo zagotovljena pričakovana gledanost serije. Za promocijo in predvajanje oddaje, ki bi jo zagotovil POP TV, bi podjetje Akademija Ris plačalo okoli 830.000 evrov.

Na POP TV so torej javnosti očitno lagali, ko so zatrjevali, da bi o predvajanju šele razmislili. S tem so očitno želeli odvrniti pozornost od očitkov, da je bil posel posredno dogovorjen tudi z omenjeno televizijo.

A. V.