Čeprav na ministrstvu za infrastrukturo, ki ga vodi ministrica Alenka Bratušek, zatrjujejo, da vsi pomembnejši cestni projekti v državi ostajajo v veljavi, jih je ministrstvo v praksi bolj ali manj ustavilo. Med slednje sodi tudi 3.a razvojna os oziroma obnova ceste od Ljubljane do Kočevja. To je neuradno nekaterim županom, ki ležijo ob omenjeni cesti, priznala tudi sama Bratuškova.
Bratuškova je namreč več županom neuradno povedala, da gradnje 3.a razvojne osi, kot jo je začrtala prejšnja vlada, pod to vlado ne bo. Zdajšnja vlada ima namreč namen razvijati predvsem železniško infrastrukturo, ki naj bi bila bolj zelena in okolju prijazna, vse v skladu z obljubo, ki jo je dal premier Robert Golob tako imenovanim kolesarjem – protestnikom, da vlada ne bo vlagala denarja v cestno infrastrukturo.
Slednje pomeni, da si lahko prebivalci kočevsko-ribniškega območja še naprej obetajo, da bodo vsakodnevno stali v cestnih kolonah proti Ljubljani in nazaj. Kot vse kaže, bodo še nekaj časa zaman na hitro cesto od Novega mesta do Bele krajine čakali tudi Belokranjci. Izgradnja 3. razvojne osi v tem delu države je namreč povsem zamrla. Vlada bi že zdavnaj morala izdati novo gradbeno dovoljenje za odsek od Novega mesta (vzhod) do Pogancev, ki ga je na upravnem sodišču blokirala civilna iniciativa, a se to še ni zgodilo.
A. V.