Zelena luč za obvoznici Ribnica in Kočevje

Ribnica

Vlada je na včerajšnji seji na predlog ministrstva za okolje in prostor, ki ga vodi mag. Andrej Vizjak, sprejela sklepa o izvedbah državnega prostorskega načrtovanja za obvozni cesti Ribnica in Kočevje.

Spomnimo. Obvoznica za Ribnico je že bila umeščena v prostorski lokacijski načrt, zelo dobro je kazalo v letu 2012 – v času druge vlade Janeza Janše, nato pa je obvoznica ob koncu leta 2013 – podobno kot obvoznica skozi Velike Lašče (v času, ko je vlado vodila Alenka Bratušek) – “izginila” iz prostorskih načrtov. Več o tem smo poročali tukaj.

Zdaj tretja Janševa vlada to spet popravlja. Za obvoznico v Ribnici so v sklepu zapisali, da je cilj prostorske ureditve prometna razbremenitev mesta Ribnica, ki je močno obremenjeno s tranzitnim in z lokalnim prometom.

Z izvedbo obvozne ceste na območju Ribnice pa bo zagotovljena zmogljiva in varna prometnica ter zmanjšani vplivi na bivalno okolje (predvsem zmanjšanje obstoječe hrupne obremenjenosti), ki so prisotni na območju Ribnice.

Obvoznica Kočevje

Tudi za obvozno cesto Kočevje je cilj prostorske ureditve prometna razbremenitev mesta Kočevje, ki je močno obremenjeno s tranzitnim in z lokalnim prometom. Z izvedbo obvozne ceste Kočevja bo zagotovljena zmogljiva in varna prometnica ter zmanjšani vplivi na bivalno okolje (predvsem zmanjšanje obstoječe hrupne obremenjenosti), ki so danes prisotni na območju Kočevja, je vlada objavila v sporočilu za javnost po včerajšnji seji.

Zapisali so še, da glavna cesta G2-106, ki je speljana od Ljubljane prek Škofljice, Velikih Lašč, Ribnice in Kočevja do mejnega prehoda s Hrvaško (Petrina), poteka skozi mesti Ribnica in Kočevje ter predstavlja glavno prometno povezavo med osrednjeslovensko regijo in ribniško–kočevsko subregijo.

Cilj obeh obvoznic cest – Ribnica in Kočevje – pa je tudi povečanje prometne varnosti in pretočnosti glavne ceste G2-106 in zagotovitev geometrijskih elementov ceste, ki so predpisani za rang glavne ceste.

C. R.