V Škocjanu so za zagotavljanje večje varnosti občanov odprli policijsko pisarno. Odprta bo dvakrat tedensko, v njej pa bodo lahko občani opravili vse, kar lahko opravijo tudi na policijski postaji, je ob odprtju povedala pomočnica načelnice Policijske postaje Šentjernej Petra Goli.
Župan Jože Kapler je povedal, da je občina pobudo za odprtje pisarne podala pred dobrim letom. Do odprtja nato ni prišlo, saj občini ni uspelo zagotoviti primernega prostora.
Tega so zdaj našli v pritličju občinske stavbe, kjer bodo policisti občanom na voljo dvakrat na teden.
Občina si od policijske pisarne obeta veliko, predvsem v smislu izboljšanja varnosti. V občini se namreč že dlje časa srečujejo z različnimi varnostnimi težavami, ki so se še povečale v zadnjem letu, ko se je znotraj središča Škocjana začel pojavljati vandalizem. “Verjamem, da bo večja prisotnost policije prispevala k izboljšanju razmer,” je dejal.
Verjame tudi, da se bodo občani in občanke pogosteje odločali za prijavo kaznivih dejanj, saj so bili do zdaj pri tem zadržani, kar se mu ne zdi dobro. “Pomembno namreč je, da se zadeve prijavi, saj se lahko le potem tudi ukrepa,” je dejal.
Po besedah Petre Goli bo pisarna odprta vsak ponedeljek, med 10. in 12. uro, ter vsako sredo, med 15. in 17. uro. Takrat bo v njej prisoten policist, ki bo sprejemal občane, ti pa bodo lahko v pisarno poklicali tudi po telefonu.
Poleg tega je Policijska postaja Šentjernej posebej za območje Škocjana zagotovila policista, ki bo večji delež svojega delovnika opravil v občini Škocjan, je povedala.
V policijski pisarni lahko občani opravijo vse, kar lahko opravijo tudi na policijski postaji. “Od podaje predlogov za pregon, prijav javnih prireditev, vnosa tujcev in podobno. Mogoča bo tudi prijava prometnih nesreč prve kategorije, v katerih nastane manjša gmotna škoda,” je povedala.
Policijska pisarna po predstavlja nadgradnjo uspešnega sodelovanja med policijo in Občino Škocjan. Policiji bo omogočila bolj neposreden stik z občani ter tako hitrejše in boljše odzivanje na varnostne izzive.
M. D: