Semič: Poslovalnica NLB zaprla vrata skladno z načrti

“Kot načrtovano in komunicirano je NLB Poslovalnica Semič 15. junija prenehala s poslovanjem. NLB je zaposlene ob tem prezaposlila v druge enote in jih tako kadrovsko popolnila.”

Tako so nam odgovorili iz Nove Ljubljanske banke (NLB), ko smo jih vprašali o tem. Znano je namreč, da je občina temu nasprotovala, zbirali so tudi podpise pod spletno peticijo proti zaprtju poslovalnice.

NLB smo tudi vprašali, kako so potekali pogovori z občino. Pojasnili so nam:

“Županjo Občine Semič Polono Kambič smo o nameri zaprtja tamkajšnje enote predhodno pisno obvestili, nato pa bili z njo večkrat v kontaktu, osebno in pisno: prek vodje poslovalnice, vodstva poslovne mreže in tudi z vodstva banke.”

Pojasnili so, da jim je županja posredovala tudi peticijo, podpise občank in občanov, ki so bili nad poslovno odločitvijo banke nezadovoljni in zaskrbljeni, pri čemer so izpostavili tudi težave z dostopom do njene naslednice.

Dodajmo, da je bilo pod peticijo zbrano dokaj majhno število podpisov, le 433. Peticija pa je tudi že zaprta.

V banki nadalje navajajo, da so situacijo “skušali čim bolj celovito pojasniti in poudariti, da banka tudi v takih primerih ponuja nadomestne načine za premoščanje fizične oddaljenosti, zlasti za starejše občane.

V pomoč so vedno lahko mobilni bančniki, ki jih obiščejo na domu. Do konca letošnjega leta pa bo NLB prišla do strank na različnih lokacijah, kjer sicer nima poslovalnic  – z mobilno poslovalnico.

Ta bo kraje po vsej Sloveniji obiskovala po vnaprej določenem urniku. Tako bodo stranke vedele, kdaj jih bo NLB bančnik z mobilno enoto obiskal v njihovem kraju in bodo enostavno dvignile ali položile gotovino, plačale položnice … ali pa dobile kvaliteten finančni nasvet.” V NLB še navajajo, da bodo o vseh podrobnostih sproti obveščali stranke in lokalno javnost.

Bankomat je v Semiču ostal na isti lokaciji. Ta omogoča dvig gotovine in tudi nekatere druge preprostejše storitve.

NLB še vedno, tudi zaradi epidemije novega koronavirusa, strankam svetuje, da za opravljanje bančnih storitev raje uporabijo spletno, mobilno ali telefonsko banko. Navajajo, da je v času epidemije ta način komunikacije postal zelo priljubljen in je od novih uporabnikov kar tretjina starejših, od 60 let do 80 let.

A. L.