V novomeškem Revozu, ki je v lasti francoskega Renaulta, pričakujejo, da bodo prihodnje leto izdelali toliko vozil, kot letos, to je 75.000. Po pričakovanjih bodo tudi v letu 2023 delali z eno izmeno, na katero so prešli že marca letos.
Po podatkih družbe imajo trenutno 1500 zaposlenih, še konec februarja jih je bilo približno 2100. Glede na načrtovani obseg proizvodnje je verjetno, da bodo ostali pri približno zdajšnjem številu zaposlenih.
Po poletnem kolektivnem dopustu so se težave pri oskrbi z elektronskimi deli, ki jih vgrajujejo v vozila, namreč nekoliko izboljšale. Vendar pa razmere še vedno spremljajo po t. i. kriznem režimu, kar pomeni, da so določeni izpadi proizvodnje še vedno možni.
V novomeški proizvodni liniji trenutno izdelujejo tri avtomobilske modele: twingo ICE s termičnim motorjem, twingo EV in clio 5. Še vedno pa ne vedo, kdaj bo konec proizvodnje posameznih modelov in kaj bodo proizvajali po izteku proizvodnje teh modelov.
Revoz je skupaj s še 13 tovarnami za sestavo vozil del ene od petih novih entitet, in sicer Power oz. Moč, ki bo še naprej razvijala inovativna termična in hibridna vozila z nizkimi izpusti pod okriljem znamk Renault, Dacia in Renault LCV.
V Revozu so sicer previdni, včeraj na vprašanje STA, ali je negotovosti konec, tega niso želeli oceniti. Sporočili so le, da je skupina Renault Group pred dnevi predstavila nov korak strategije Renaulution.
M. D.