Revoz načrtuje krčenje proizvodnje na eno izmeno

(vir: revoz.si)

V zahtevnih razmerah krize z oskrbo polprevodnikov in težavah, ki so povezane s posledicami zdravstvene krize covid-19, je Revoz konec leta 2021 dosegel proizvodne količine v višini 95.797 (-31 % v primerjavi z letom 2020).

Žal krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca.

Poleg tega se Revoz po zaključenem partnerstvu z nemškim Daimlerjem v začetku leta sooča tudi z zaustavitvijo proizvodnje smarta forfour EQ ter z negotovimi razmerami na trgu, kar se tiče prodaje.

Upoštevaje vse našteto je potrebno prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, in sicer je predvideno zmanjšanje obsega proizvodnje od aprila dalje.

Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z ene izmene in pol na eno izmeno kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 486 vozil na 325 vozil na dan.

S tem ukrepom bo prizadetih okoli 450 zaposlitev v Revozu.

Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z Zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju novih zaposlitev, so danes sporočili iz Revoza.

Tokrat bo brez dela ostalo 450 ljudi, novembra jih je že 350. S tem se bo število zaposlenih z 2100 zmanjšalo na 1650.

Spomnimo. Renault, katerega del je tudi Revoz, bo po letu 2030 prenehal izdelovati bencinske motorje. Za aktualni model clio in twingo (trenutno še z bencinskim motorjem in tudi na električni pogon), pa so že pred časom povedali, da naj bi imeli ta dva modela v programu do leta 2024. Kako bo po tem, v Renaultu še niso razkrili.

M. D.