V novomeškem Revozu so se odločili za prehod proizvodnje z dveh na poldrugo izmeno, to je izmeno in pol. Razlog je pomanjkanje elektronskih delov, ki jih vgrajujejo v avtomobilske dele, kar je posledica svetovne krize zaradi pandemije covid-19.
S prehodom na izmeno in pol in zaradi zmanjšanja proizvodnje bo od sredine novembra ob delo predvidoma 350 zaposlenih.
Negotove razmere v avtomobilski industriji so posledica predvsem krize s polprevodniki, pa tudi drugih težav, ki so bodisi povezane z zdravstveno krizo covida-19 bodisi se pojavljajo na trgu sestavnih delov in surovin, so danes sporočili iz Revoza.
Več o tem smo poročali Pandemija hromi proizvodnjo tudi v Revozu
Iz družbe so danes še sporočili:
“Revoz je zaradi omenjene krize v letošnjem letu že večkrat moral prekiniti proizvodnjo. Da bi ohranilo konkurenčnost, je bilo vodstvo podjetja Revoz primorano prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu.
Tako je predvideno zmanjšanje obsega proizvodnje od srede novembra dalje.
Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z dveh izmen na eno izmeno in pol, kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 650 vozil na 490 vozil na dan.
S tem ukrepom naj bi bilo prizadetih okoli 350 zaposlitev v Revozu.
Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z Zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju nove zaposlitve na trgu, ki sicer beleži veliko povpraševanje po zaposlenih.”
Revoz sicer v približno dveh tretjinah kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdelujejo še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno dnevno izdela nekaj več kot 700 vozil. Trenutno zaposlujejo nekaj več kot 2400 ljudi.
M. D.