Golobova modrost o soncu in slani morski vodi ne drži več

Srbski poslovnež Dragan Šolak in njegov mecen ter finančni špekulant George Soros. (Foto: United Group, epa)

Se spomnite Roberta Goloba 14. julija 2022? V boju proti covidu je priporočal sonce in slano morsko vodo. Pri tem seveda ni razkril, ali je dovolj nastavljanje soncu na domačem balkonu in terasu, pri tem pa noge v lavorju s posoljeno vodo.

Golob nas je o soncu in slani morski vodi prepričeval med občasnimi obiski z morja, kjer se je precej zadrževal.

Nato si je kot domnevno goreč nasprotnik cepljenja premislil. Zdaj njegove modrosti očitno ne držijo več.

Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) je namreč konec decembra objavil javno naročilo (vir), s katerim bodo v tej vladi spodbujali cepljenje, natančneje, izvajali bodo promocijo cepljenja.

Na razpis je prispelo pet ponudb, najugodnejša je bila ponudba družbe Pristop. NIJZ pa je nato glede na t. i. kreativnost zasnove kampanje kljub najvišji ceni izbral agencijo Ascanius Media. Domnevno naj bi zbrali več točk kot Pristop.

Ascanius Media je v lasti podjetja UNITED MEDIA S.A.R.L. s sedežem v Luksemburgu. Po navedbah Financ je v lasti enega največjih srbskih mogotcev Dragana Šolaka. Mediji pa so leta 2021 tudi razkrili, da je Šolakov mecen finančni špekulant George Soros.

Kolikšna je vrednost promocije za cepljenje, ki jo je izbral NIJZ, iz javne objave zaenkrat ni razvidno. Bomo pa spremljali. So se pa tudi v Financah vprašali, ali in zakaj kampanjo o cepljenju sploh potrebujemo?

M. D.