“Če je v Sloveniji kaj, kar me spominja na države tretjega sveta, so to javnomnenjske raziskave, ne moreš jim zaupati.”
Tako je Joseph Mussomeli, takratni veleposlanik ZDA v Sloveniji, že leta 2011 povedal za takratni Reporter.
Leta 2011 sta javno mnenje v Sloveniji delali, ups, ‘merili’ v največjem delu dve agenciji: Mediana in Ninamedia. In prav ti agenciji tudi danes ne presenečata. Obe sta novemu “upu” levice Golobu, ki nima ne članov, ne programa, namerili visoko prvo mesto.
In danes nekateri mediji veselo razglašajo, da bi nov levičarski up v državnem zboru imel kar “27 poslanskih sedežev”, čemur ne verjamejo niti najbolj naivni.
Vendar pa je tako, da so objave teh rezultatov v zasebnih medijih, kot so POP TV, Dnevnik, Večer in veriga Odlazkovih ter podobno, njihova stvar. Če gledalci in bralci to “kupijo”, tudi.
Drugače pa je, ko to delanje javnega mnenja naroči in objavi nacionalna RTV-hiša, ki jo prisilno plačujemo vsi imetniki električnih števcev in nekaterih mobilnih naprav. Takrat pa je znak za alarm, saj to plačujejo tudi z našim denarjem.