Zdaj vemo, zakaj ni denarja za gradnjo hitrih cest v JV Sloveniji

Robert Golob in Alenka Bratušek (vir: Twitter)

V medijih so se pojavili zapisi o enormni vrednosti prenove železniške postaje Nova Gorica. Gre za železniško postajo, ki je med manj  frekventnimi postajami v Sloveniji, ministrstvo za infrastrukturo pod vodstvom Alenke Bratušek (nekoč SAB, zdaj Gibanje Svoboda) pa jo je izbralo za prenovo.

Prenova se je že začela, vrednost te pa je neverjetnih in enormnih 61,65 milijona evrov. To pa je približno polovica zneska, kot je ocenjena izgradnja hitre ceste 3. razvojne osi – Novo mesto vzhod do Osredka (5 km), z mostom preko reke Krke in s povezovalno cesto do Revoza.

Gradnja 3. razvojne osi jug seveda stoji, nič se ne premakne, izgovarjajo se sicer na tožbo na sodišču in novomeško civilno iniciativo, ki pa jo vodi “njihova” upravna inšpektorica.

Nikamor se ne premakne niti s 3.a razvojno osjo, gradnjo ceste od Škofljice do Kočevja in dalje proti hrvaški meji. Po navedbah naših virov je Bratuškova županom občin ob tej trasi že kmalu po imenovanju dejala, da s tem v tem mandatu ne bo nič, čeprav javno govori drugače.

Za Dolenjsko, Belo krajino in Kočevsko-ribniško območje pri tej vladi ni denarja, je pa denar za ostale.

Odgovor na vprašanje, kaj je predmet enormne vrednosti prenove železniške proge v Novi Gorici zdaj od vlade in Alenke Bratušek terja poslanec Slovenske demokratske stranke Zvone Černač.

Na razpis za prenovo železniške postaje se je prijavil zgolj en izvajalec, gradnja železniške postaje se je nato podražila za neverjetnih 22 milijonov evrov, na 61,6 milijona evrov.

Železniška postaja Nova Gorica, ki jo bodo prenovili za rekordnih 61,6 milijona evrov. Z deli so že začeli.(vir: kraji.eu)

A. L.