DomaAktualnoObvezni zdravstveni prispevek s 1. marcem višji

Obvezni zdravstveni prispevek s 1. marcem višji

Nekdanje neobvezno dopolnilno zdravstveno zavarovanje, zdaj spremenjeno v obvezni zdravstveni prispevek, bo od 1. marca znašalo 39,36 evra, poročajo Finance in navajajo sporočilo ministrstva za zdravje.

Mesečni prispevek bo višji za 5,9 odstotka.

Spomnimo. Lani je znašal 37,17 evra, leto prej 35 evrov. V dveh letih se je nekoč prostovoljni, danes obvezni prispevek zvišal za skupno 12,5 odstotka.

Koalicija sicer še vedno govori o ukinitvi dopolnilnega zavarovanja, v resnici pa so ga le preimenovali v obvezni prispevek in ga močno podražili.

Kratek pregled podražitev:

  • Januar 2024 – februar 2025: 35,00 evrov (začetni znesek po spremembi iz prostovoljnega v obvezni prispevek)
  • Marec 2025 – februar 2026: 37,17 evra (+6,2 %)
  • Od 1. marca 2026: 39,36 evra (+5,9 % glede na prejšnje obdobje)

Na letni ravni so nam vzeli 52,32 evra več kot pred podražitvami.

M. D.

ZADNJI ČLANKI

Novo mesto: Občina v prenovo brvi na Loki in stavbe na Kandijski cesti za študente

Mestna občina Novo mesto načrtuje prenovo dotrajane brvi na Loki, hkrati se pripravlja na prenovo starega objekta na Kandijski 26, v katerem namerava urediti...

Gobarji pozor! Znova vlamljajo v avtomobile

Policisti so v zadnjem obdobju obravnavali več vlomov v vozila, zato občane opozarjajo na osnovne samozaščitne ukrepe. Storilci so vlamljali tako v avtomobile na...

Kako sta STA in N1 mnenje štirih učiteljic spremenila v mnenje kar vseh učiteljev

Referendumska kampanja pred nedeljskimi štirimi referendumi se zaostruje, s tem pa tudi najrazličnejše manipulacije. Eno od njih si je privoščila kar državna Slovenska tiskovna...

Namera župnije po preureditvi dela župnišča v Dragatušu za delavce s Filipinov razburja del krajanov

Župnija Črnomelj-Dragatuš se je odločila preurediti zgornji del župnišča v Dragatušu in ga nameniti za oddajo nastanitve filipinskim delavcem. Slednje je razburilo del krajanov,...