Novo mesto: V zdravstvenem domu nudijo pomoč pri uporabi aplikacije zVEM

Sodelavki z direktorico mag. Alenko Simonič in pomočnico mag. Lilijano Medved Lukšič (Vir: ZD Novo mesto)

V Zdravstvenem domu Novo mesto so v torek, 25. marca 2025, uspešno začeli komunikacijo med pacienti in zdravstvenimi timi prek portala in mobilne aplikacije zVEM (2.0.18).

V avli zdravstvenega doma je vzpostavljena tudi zVEM Digi točka, kjer svetovalci uporabnikom nudijo vse potrebne informacije in pomoč pri vzpostavitvi dostopa do portala zVEM in pridobitvi elektronske identitete, ki je predpogoj za uporabo zVEM portala in ostalih digitalnih javnih storitev.

Delovni čas zVEM Digitočke je od ponedeljka do četrtka, med 8. in 18. uro, ter ob petkih med 8. in 13. uro.

Kaj omogoča platforma zVEM?

  • Pošiljanje varnih sporočil vašemu osebnemu zdravniku, ginekologu, pediatru, zobozdravniku, medicinski sestri ali drugemu zdravstvenemu osebju.
  • Dvosmerna komunikacija za vprašanja, nasvete ali posredovanje informacij o vašem zdravstvenem stanju.

Enostaven dostop do zdravstvenih podatkov, kot so:

  • izvidi laboratorijskih preiskav,
  • e-Napotnice, e-Recepti,
  • bolniški listi,
  • potrdilo o darovanju krvi.

Ponuja se tudi možnost prenosa dokumentov na vaš računalnik ali mobilno napravo.

Naročanje na zdravstvene storitve:

  • elektronsko naročanje na preglede, medicinske posege in druge storitve,
  • pregled vaših prihajajočih terminov, veljavnosti receptov in napotnic,
  • prejemanje opomnikov o pomembnih dogodkih (npr. nova napotnica, termin pregleda).

Uporaba pooblastil:

  • Platforma bo omogočala, da komunikacijo v vašem imenu opravljajo pooblaščene osebe, kot so starši za otroke ali skrbniki za starejše.

Za dodatne informacije se ustavite pri svetovalcu na vhodu Zdravstvenega doma ali pa preverite na njihovi spletni strani: V ZDNM uvajamo novo komunikacijsko platformo zVEM

Vir: ZD Novo mesto

M. D.