V novomeškem Revozu so v začetku tedna ponovno zaustavili proizvodnjo. Nadaljevali naj bi jo prihodnji teden, razlog za težave so neredne dobave elektronskih sestavnih delov (polprevodnikov oziroma avtomobilskih čipov), ki jih vgrajujejo v Renaultova vozila.
Kakšna je prihodnost? Revozov sindikalist Slavko Pungeršič je včeraj za STA povedal, da so odprte vse možnosti.
Časnik Finance danes navaja še naslednje Pungeršičeve navedbe: “Vse opcije, tudi prodaja, kakšen nov projekt, delo za druge avtomobiliste ali v skrajnem primeru celo zaprtje tovarne, so možne. Do zdaj je bil odgovor vodstva Renaulta le, da za tovarno v Novem mestu iščejo rešitev za prihodnost, ki je še ni.”
Iz Revoza pa so sporočili, da je zaradi oskrbe s polprevodniki in globalnega prestrukturiranja avtomobilske industrije trenutna situacija zelo negotova. Poslovanje je zaradi tega oteženo, veliko je prilagajanj in sprememb proizvodnih načrtov. S težavami se sooča Skupina Renault in z njo tudi Revoz. Glede obetov za prihodnost pa ne morejo dati nobenih konkretnih informacij.
O tem, da je možna prodaja ali v skrajni sili celo zaprtje tovarne, je od zaposlenih sicer že dolgo slišati. V Revozu naj bi že nekaj časa spodbujali tudi k odhodu zaposlenih, tudi s precej visokimi odpravninami.
Število zaposlenih so lani zmanjšali za 350, letos je v načrtu zmanjšanje za 450 zaposlenih, ob koncu leta naj bi bilo v podjetju zaposlenih le še 1600 ljudi, kar je domala prepolovljeno število glede na leta pred tem.
Od začetka marca je delo le enoizmensko in še to se je zdaj zaustavilo. Plače sicer izplačujejo redno.
Renault je včeraj ustavil proizvodnjo tudi v Rusiji.
M. D.